Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
B&T Pro-Invest sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
administracja biurowa / praca biurowa
Oferty pracy B&T Pro-Invest Sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Specjalista ds. Eksportu i Marketingu
Cantoni Motor S.A.- Cieszyn
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPolecana PopularnaDodana -
Asystent ds. sprzedaży samochodów
Stawowy Group Sp. z o.o. Sp. k.- Rybnik
- umowa zlecenie
Aplikuj szybkoDodana -
Asystent ds. sprzedaży samochodów
Stawowy Group Sp. z o.o. Sp. k.- Częstochowa
- umowa zlecenie
Aplikuj szybkoDodana
Mapa B&T Pro-Invest Sp. z o.o.
Siedziba główna
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach
Profil firmy:
B&T Pro-Invest Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Bielsko-Biała
- Katowice
- Jarosław
Data aktualizacji: 01.01.2025
Praca B&T Pro-Invest Sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
Asystentka-Opiekun Portfela mieszkań na wynajem/kordynator prac
B&T Pro-Invest Sp. z o.o.- 2 000-7 000 zł / mies.
- Katowice
- kontrakt b2b
- część etatu
- asystent/sekretarz
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
-
Zakres obowiązków
-
Zarządzanie portfelem mieszkań, w tym analiza, monitorowanie i aktualizacja danych dotyczących nieruchomości
-
Utrzymywanie regularnego kontaktu z klientami, odpowiadanie na zapytania i udzielanie informacji ich temat
-
Koordynowanie procesu wynajmu i odstąpienia od najmu nieruchomości
-
Monitorowanie rynku nieruchomości, prowadzenie analiz w celu zwiększenia efektywności zarządzania portfelem
-
Załatwianie spraw urzędowych (notariusz, urzędy, administracje, spółdzielnie, Tauron, PGNiG)
-
Prezentacja mieszkań na wynajem I na sprzedaż,podpisywanie umów
-
Kordynowanie I pomoc przy remontowaniu i mieszkań (zamówienia w sklepach meblowych,składanie zamówień w sklepach internetowych,urządzanie mieszkań )
-
Sukcesywnie zakres Twoich działań oraz wynagrodzenie będzie rosnąć w miarę upływu czasu nabrania doświadczenia zaproponujemy Ci wyższą stawkę I inną formę zatrudnienia.
Wymagania
-
Nie musisz mieć żadnego doświadczenia w branży nieruchomości wystarczy nam zaangażowanie, chęć do pracy,lojalność, mile widziane prawo jazdy kat. B I własny samochód ale nie koniecznie
-
Umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu Microsoft Office
-
Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
-
Samodzielność, odpowiedzialność i umiejętność zarządzania czasem
-
Umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji
Oferujemy
-
Praca w pełnym wymiarze czasu pracy lub na ½ eteatu
-
Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie na rynku nieruchomości
-
Możliwość rozwoju zawodowego i doskonalenia umiejętności
-
Pracę w miłej I przyjaznej atmosferze
-
Stałe wynagrodzenie + premie i prowizje
-
Umowa zlecenie (z czasem umowa o pracę lub B2B)
-
Elastyczny godziny pracy
-
Stałe podnoszenie kwalifikacji (z czasem wdrożymy cię w coraz większe projekty)
-
Niezbędne narzędzia pracy m.in. komputer, telefon itp.
-