Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Śląskie Centrum Chorób Serca w Zabrzu praca
Czy to Twoja firma?
Od momentu naszego powstania w sierpniu 1984 roku, Śląskie Centrum Chorób Serca w Zabrzu nieustannie dąży do bycia synonimem nadziei i zaufania dla pacjentów zmagających się z chorobami serca. Nasza misja "Jesteśmy, aby ratować, leczyć, dawać nadzieję..." jest dla nas nie tylko dewizą, ale codzienną praktyką, którą realizujemy dzięki zaangażowaniu i pasji naszego zespołu.
Jako wiodący ośrodek kardiologiczno-kardiochirurgiczny, jesteśmy dumni z naszej pozycji lidera, którą potwierdzają rankingi polskich szpitali. Nasze usługi medyczne obejmują szeroki zakres specjalistycznej diagnostyki i terapii chorób serca, płuc i naczyń u dorosłych i dzieci. Dzięki nowatorskim metodom leczenia, nowoczesnemu sprzętowi medycznemu oraz sali hybrydowej, jesteśmy w stanie zapewnić opiekę na najwyższym poziomie.
Innowacja i jakość to dla nas nie tylko słowa – to fundamenty, na których budujemy naszą codzienną pracę. Certyfikaty Akredytacyjne przyznane nam w latach 2014 i 2017 są świadectwem naszego zaangażowania w bezpieczeństwo i wysoką jakość świadczonych usług. Nasz zespół to wykwalifikowani specjaliści, którzy nieustannie podnoszą swoje kwalifikacje, aby sprostać nawet największym wyzwaniom medycznym.
Finansowanie naszej działalności jest zróżnicowane i obejmuje fundusze unijne, środki własne, wsparcie Ministerstwa Zdrowia oraz hojność Sponsorów. To połączenie pozwala nam na ciągły rozwój i inwestycje w przyszłość medycyny.
Jesteśmy dumni z naszego potencjału naukowego i medycznego, a współpraca z Śląskim Uniwersytetem Medycznym umożliwia nam prowadzenie badań i szkoleń na najwyższym poziomie. Nasza dobrze zorganizowana baza kliniczna spełnia europejskie standardy, co stanowi o naszej konkurencyjnej przewadze.
W Śląskim Centrum Chorób Serca w Zabrzu każdy dzień to nowa możliwość, aby ratować życie, leczyć i dawać nadzieję. Zapraszamy do poznania naszej historii i dołączenia do grona tych, którzy nam zaufali. Razem tworzymy przyszłość kardiologii.
inżynieria / technologia / technika
Oferty pracy Śląskie Centrum Chorób Serca w Zabrzu
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Pracownik Obsługi Kancelaryjnej - Katowice
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy Profil- Katowice
- umowa zlecenie
- praca od zaraz
Dodana -
Pomoc Administracyjno-Biurowa
SMART-HR- Katowice
- umowa o pracę
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
Dodana -
Asystent Kierownika Projektów - Katowice
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy Profil- Katowice
- umowa o pracę tymczasową
- praca od zaraz
Wygasa -
Młodszy Specjalista ds. Rozliczania Projektów (PMO) - Katowice
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy Profil- Katowice
- umowa o pracę tymczasową
- praca od zaraz
Wygasa
Mapa Śląskie Centrum Chorób Serca w Zabrzu
Siedziba główna
Godziny otwarcia Śląskie Centrum Chorób Serca w Zabrzu
poniedziałek | Czynne całą dobę |
wtorek | Czynne całą dobę |
środa | Czynne całą dobę |
czwartek | Czynne całą dobę |
piątek | Czynne całą dobę |
sobota | Czynne całą dobę |
niedziela | Czynne całą dobę |
Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.
Śląskie Centrum Chorób Serca w Zabrzu poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 8 miesiącach
Profil firmy:
Śląskie Centrum Chorób Serca w Zabrzu
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Katowice
- Zabrze
- Warszawa
- Gliwice
- Częstochowa
- Kraków
- Wrocław
- Gdańsk
- Bielsko-Biała
- Bytom
Data aktualizacji: 01.11.2024
Praca Śląskie Centrum Chorób Serca w Zabrzu - oferty archiwalne
-
Inspektor ds. bhp
Śląskie Centrum Chorób Serca w Zabrzu- Zabrze
- umowa na zastępstwo
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy, na których są zatrudnione kobiety w ciąży lub karmiące dziecko piersią, młodociani, niepełnosprawni, pracownicy wykonujące pracę zmianową, w tym pracujący w nocy oraz osoby fizyczne wykonujące pracę na innej podstawie niż stosunek pracy w zakładzie pracy lub w miejscu wyznaczonym przez pracodawcę,
- bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń,
- sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy,
- udział w opracowaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy,
- udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji zakładu pracy albo jego części, a także nowych inwestycji oraz zgłaszanie wniosków dotyczących uwzględnienia wymagań bezpieczństwa i higieny pracy w tych założeniach i dokumentacji,
- udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy urządzeń produkcyjnych oraz innych urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników,
- zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w stosowanych oraz nowo wprowadzanych procesach pracy,
- przedstawianie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania ergonomii na stanowisku pracy,
- udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
- opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy,
- udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków,
- prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowaiaw środowisku pracy,
- doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy,
- udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiążę się z wykonywaną pracą,
- doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej,
- współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi oraz osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienie właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników,
- współpraca z laboratoriami upoważnionymi, zgodnie z odrębnymi przepisami, do dokonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy, w zakresie organizowania tych badań i pomiarów oraz sposobów ochrony pracowników przed tymi czynnikami lub warunkami,
- współdziałanie z lekarzem sprwującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników,
- współdziałanie z zakładowymi organizacjami związkowymi przy: podejmowaniu przez nie działań mających na celu przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, w trybie i zakresie ustalonym w odrębnych przepisach, podejmowanych przez pracodawcę przedsięwzięciach mających na celu poprawę warunków pracy,
- uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także w pracach komisji ds. bezpieczeństwa i higieny pracy oraz innych zakładowych komisji zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy,
- inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii.Wymagania
-
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne
-
Inne wymagania: wyższe wykształcenie o specjalności "bezpieczeństwo i higiena pracy" lub studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, aktualne szkolenie okresowe bhp dla pracowników służby bezpieczeństwa i higieny pracy i osób wykonujących zadania tej służby, przygotowanie pedagogiczne do prowadzenia szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa o higieny pracy, z doświadczeniem zawodowym
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 4 000 PLN
-
Opis wynagrodzenia: od 4000zł brutto
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-