Jesteśmy HRBC Group, Twoim zaufanym partnerem w dziedzinie Human Resources. Od naszej inauguracji w Krakowie, nasza firma nieustannie rozwija się, aby dostarczać najwyższej jakości usługi w zakresie rekrutacji i elastycznych form zatrudnienia. Nasza oferta to nie tylko outsourcing usług biurowych, takich jak kadry, płace czy obsługa klienta, ale również outsourcing procesów logistycznych i produkcyjnych. Nasza działalność nie zna granic – z sukcesem poszerzamy nasze horyzonty, mając oddziały w takich krajach jak Francja, Wielka Brytania, Belgia i Rumunia. Jesteśmy dumni z tego, że nasz zespół liczy 30 wykwalifikowanych profesjonalistów, którzy każdego dnia wkładają swoje serce i umiejętności w to, co robimy. Chociaż nie mamy sformułowanej misji na papierze, nasze działania mówią same za siebie – dążymy do tego, aby zarówno pracodawcy, jak i pracownicy czuli się wspierani i doceniani. Realizujemy kompleksowy proces legalizacji pobytu i pracy dla pracowników zza wschodniej granicy, co świadczy o naszym zaangażowaniu w tworzenie stabilnego i legalnego rynku pracy. Rozumiemy, jak ważne są solidne fundamenty, dlatego z dumą podkreślamy naszą stabilność finansową z kapitałem zakładowym wynoszącym 206 800,00 zł. Jesteśmy także posiadaczami certyfikatu agencji pracy, co jest potwierdzeniem naszego zaangażowania w bezpieczeństwo i jakość świadczonych usług. W HRBC Group wierzymy, że kluczem do sukcesu jest nie tylko dostarczanie usług na najwyższym poziomie, ale także budowanie relacji opartych na zaufaniu i zrozumieniu. Dlatego też każdego dnia staramy się być nie tylko ekspertami w naszej dziedzinie, ale również partnerami, na których można polegać. Zapraszamy do współpracy – razem możemy tworzyć lepszą przyszłość dla pracowników i firm na całym świecie.

HRBC Group Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
administracja biurowa / praca biurowa hr / kadry obsługa klienta / call center

Oferty pracy HRBC Group Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapy HRBC Group Sp. z o.o.

Siedziba główna w Krakowie

Oddział w Warszawie

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

HRBC Group

HRBC Group – Twój Biznes w dobrych rękach. REKRUTACJA - PRACA TYMCZASOWA - PAYROLL & ACCOUNTING - OUTSOURCING

NASZYM PRIORYTETEM JEST TWOJE POCZUCIE SATYSFAKCJI W BIZNESIE HRBC Group jest międzynarodową grupą firm, dostarczającą szeroki wachlarz kompleksowych i innowacyjnych rozwiązań m.in. z zakresu Human Resources (INTERIMAX, A-Team Recruitment, A-Team Health Recruitment), outsourcingu usług HR (z obszaru twardego HR: Kadry i Płace) czy obszaru usług logistycznych (HCS, ORUS). Od 2017 roku naszą pozycję na rynku międzynarodowym umacnia francuska agencja pracy – HRBC France, która wchodzi w skład struktury HRBC Group. HRBC Group to przede wszystkim zespół specjalistów z bogatym doświadczeniem branżowym i wiedzą ekspercką. Sprawdź nasze usługi, świadczone na najwyższym poziomie. Dostosujemy je wspólnie do indywidualnych uwarunkowań Twojego przedsiębiorstwa. Wsparcie otrzymane ze strony naszych specjalistów z firm tworzących HRBC Group, zapewnia długotrwałą satysfakcję i widoczne efekty.

Branża
HR

Rok założenia

b.d.

Liczba pracowników

51-200

Liczba obserwujących

-

HRBC Group Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 10 miesiącach

Profil firmy:
HRBC Group Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Bielsko-Biała
  3. Piotrków Trybunalski
  4. Poznań
  5. Łódź
  6. Częstochowa
  7. Katowice
  8. Kraków
  9. Łazy
  10. Tczew

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca HRBC Group Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Młodszy Specjalista ds. Kadr / Asystent działu

    HRBC Group Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę tymczasową
    • pełny etat
    • Wymagania

      Czego oczekujemy od Kandydatów:
      • Doświadczenie w obszarze kadr lub na podobnym stanowisku
      • Wykształcenia kierunkowego
      • Komunikatywnej znajomości j. angielskiego
      • Umiejętność obsługi systemów informatycznych związanych z zarządzaniem kadrami i dokumentacją pracowniczą, mile widziana znajomość programu Symfonia
      • Zdolności organizacyjne i umiejętność pracy w zespole
      • Proaktywna postawa oraz inicjatywa zorientowana na wsparcie efektywnej pracy działu
      • Precyzja i skrupulatność w wykonywaniu obowiązków
      • Dyskrecja i rzetelność w przypadkach dotyczących poufności informacji
      • Chęć posiadania wiedzy i rozwoju w obszarze zarządzania kadrami i administracji
  • Koordynator administracyjno - biurowy

    HRBC Group Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę tymczasową
    • pełny etat
    • Wymagania

      Czy ta oferta jest dla Ciebie? Tak jeżeli:Masz doświadczenie w koordynowaniu procesów administracyjnych i biurowych w firmach o korporacyjnym charakterze. Cechujesz się innowacyjnym i energicznym podejściem do pracy. Czego oczekujemy od Kandydatów:
      • Doświadczenia na podobnym stanowisku
      • Umiejętności zarządzania podległymi zespołami
      • Umiejętności tworzenia i wdrażania wewnętrznych procesów
      • Znajomości języka angielskiego minimum na poziomie B2
      • Zdolności interpersonalnych oraz wysokiej kultury osobistej
      • Zaangażowania, kreatywności i umiejętności budowania przyjaznej atmosfery pracy
      Dodatkowym atutem będzie:
      • Uprawnienia do prowadzenia szkoleń BHP
      • Doświadczenie i wiedza z obszaru zrównoważonego rozwoju
  • Pracownik Call Center - kontakt z aptekami

    HRBC Group Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę tymczasową
    • pełny etat
    • Wymagania

      Szukamy właśnie Ciebie, jeśli posiadasz:
      • Kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży telefonicznej
      • Doświadczenie w obsłudze/sprzedaży w sektorze B2B
      • Mile widziane będzie doświadczenia zawodowe w branży farmaceutycznej/healthcare
      • Umiejętności pracy w zespole oraz pozyskiwania nowych klientów, a także utrzymywanie relacji ze stałymi klientami
      • Komunikatywność, skuteczność, wysoką kulturę osobistą
      • Zorientowania na realizację założonych celów
      • Dobra organizacja pracy

  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Aptek (Klienta)

    HRBC Group Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Wymagania

      Szukamy właśnie Ciebie, jeśli posiadasz:
      • Doświadczenie w sprzedaży telefonicznej
      • Doświadczenie w obsłudze/sprzedaży w sektorze B2B
      • Umiejętności pracy w zespole oraz pozyskiwania nowych klientów, a także utrzymywanie relacji ze stałymi klientami
      • Komunikatywność, skuteczność, wysoką kulturę osobistą
      • Zorientowania na realizację założonych celów
      • Dobra organizacja pracy
      • Mile widziane będzie doświadczenia zawodowe w branży farmaceutycznej/healthcare
  • Koordynator zespołu sprzedaży telefonicznej

    HRBC Group Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • kierownik/koordynator
    • Zakres obowiązków

      Głównym celem dla osoby zatrudnionej na tym stanowisku jest: Zarządzanie i współpraca z grupą specjalistów odpowiedzialnych za telefoniczną sprzedaż i promocję produktów leczniczych do branży farmaceutycznej. Nadzór i koordynowanie współpracy z aptekami na terenie całej Polski. Motywowanie pracy podległego zespołu.

      Wymagania

      • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premie
      • Samodzielne stanowisko pozwalające na wykorzystanie zdobytego doświadczenia
      • Bogaty pakiet benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie, karta lunchowa)
      • Niezbędne narzędzia pracy
      • Realizację zadań dla rozpoznawalnej firmy farmaceutycznej o ugruntowanej pozycji na rynku
      • Pełne i profesjonalne wsparcie we wdrożeniu na stanowisko pracy
      • Pracę w biurze zlokalizowanym w centrum Warszawy

      Oferujemy

      Czy ta oferta jest dla Ciebie? Tak jeżeli:
      Masz doświadczenie w zarządzaniu Zespołem Sprzedaży/Obsługi Telefonicznej w branży farmaceutycznej (Consumer Healthcare) lub w innych branżach.
      Czego oczekujemy od kandydatów:
      • Umiejętności zarządzania zespołem, oceniania i rozliczania z osiąganych wyników (coaching, mentoring)
      • Umiejętności wdrażania nowych, innowacyjnych projektów
      • Umiejętność sporządzania raportów i analiz dotyczących pracy działu
      • Zdolności interpersonalnych oraz wysokiej kultury osobistej
      • Zaangażowania, kreatywności i umiejętności budowania przyjaznej atmosfery pracy
      • Znajomości Excela i praca z bazami danych
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Aptek

    HRBC Group Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę tymczasową
    • pełny etat
    • Wymagania

      Szukamy właśnie Ciebie, jeśli posiadasz:
      • Kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży telefonicznej
      • Doświadczenie w obsłudze/sprzedaży w sektorze B2B
      • Mile widziane będzie doświadczenia zawodowe w branży farmaceutycznej/healthcare
      • Umiejętności pracy w zespole oraz pozyskiwania nowych klientów, a także utrzymywanie relacji ze stałymi klientami
      • Komunikatywność, skuteczność, wysoką kulturę osobistą
      • Zorientowania na realizację założonych celów
      • Dobra organizacja pracy

  • Magister Farmacji - praca w UK

    HRBC Group Sp. z o.o.
    • Wielka Brytania
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Wymagania

      • Wykształcenie wyższe - dyplom mgr farmacji-ukończone studia na terenie UE
      • Biegła znajomość języka angielskiego, zarówno w mowie jak i w piśmie – warunek konieczny dla uzyskania uprawnień do wykonywania zawodu z Wielkiej Brytanii
      • Minimum roczne doświadczenie zdobyte w Polsce na stanowisku magistra farmacji
      • Gotowość do relokacji
  • Praca dla firmy farmaceutycznej - Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Aptek

    HRBC Group Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę tymczasową
    • pełny etat
    • Wymagania

      Szukamy właśnie Ciebie, jeśli posiadasz:
      • Kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży telefonicznej
      • Doświadczenie w obsłudze/sprzedaży w sektorze B2B
      • Mile widziane będzie doświadczenia zawodowe w branży farmaceutycznej/healthcare
      • Umiejętności pracy w zespole oraz pozyskiwania nowych klientów, a także utrzymywanie relacji ze stałymi klientami
      • Komunikatywność, skuteczność, wysoką kulturę osobistą
      • Zorientowania na realizację założonych celów
      • Dobra organizacja pracy

  • Magazynier -TERESIN

    HRBC Group Sp. z o.o.
    • Teresin
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
    • Wymagania

      • WYMAGANE PRAWO JAZDY KAT B
  • Magazynier Pakowacz

    HRBC Group Sp. z o.o.
    • Błonie
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
  • Magazynier -Błonie Wieś

    HRBC Group Sp. z o.o.
    • Błonie
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Wymagania

      • gotowość do podjęcia prazy w systemie dwu zmianowym z wolnymi weekendami,
      • sumienność i precyzja,
      • odpowiedzialność
      • komunikatywność
      • zaangażowanie i motywacja do pracy
      • zatrudnienie OD ZARAZ
      • umowę zlecenie pełno-składkową
      • atrakcyjne wynagrodzenie 24,12 BRUTTO/H + PREMIA
      • udział w szkoleniach pracowniczych
      • przyjazną atmosferę pracy
      • zmiany 6-14 i 10-18 od poniedziałku do piątku
      • UCZNIOWIE BRUTTO=NETTO

  • Praca dla firmy farmaceutycznej - Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Aptek

    HRBC Group Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę tymczasową
    • pełny etat
    • Wymagania

      Szukamy właśnie Ciebie, jeśli posiadasz:
      • Kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży telefonicznej
      • Doświadczenie w obsłudze/sprzedaży w sektorze B2B
      • Mile widziane będzie doświadczenia zawodowe w branży farmaceutycznej/healthcare
      • Umiejętności pracy w zespole oraz pozyskiwania nowych klientów, a także utrzymywanie relacji ze stałymi klientami
      • Komunikatywność, skuteczność, wysoką kulturę osobistą
      • Zorientowania na realizację założonych celów
      • Dobra organizacja pracy

  • Praca dla firmy farmaceutycznej - Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Aptek

    HRBC Group Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę tymczasową
    • pełny etat
    • Wymagania

      Szukamy właśnie Ciebie, jeśli posiadasz:
      • Kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży telefonicznej
      • Doświadczenie w obsłudze/sprzedaży w sektorze B2B
      • Mile widziane będzie doświadczenia zawodowe w branży farmaceutycznej/healthcare
      • Umiejętności pracy w zespole oraz pozyskiwania nowych klientów, a także utrzymywanie relacji ze stałymi klientami
      • Komunikatywność, skuteczność, wysoką kulturę osobistą
      • Zorientowania na realizację założonych celów
      • Dobra organizacja pracy

  • Pracownik biurowy Pruszków ul. Parzniewska

    HRBC Group Sp. z o.o.
    • Pruszków
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Aptek

    HRBC Group Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę tymczasową
    • pełny etat
    • Wymagania

      Szukamy właśnie Ciebie, jeśli posiadasz:
      • Kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży telefonicznej
      • Doświadczenie w obsłudze/sprzedaży w sektorze B2B
      • Mile widziane będzie doświadczenia zawodowe w branży farmaceutycznej/healthcare
      • Umiejętności pracy w zespole oraz pozyskiwania nowych klientów, a także utrzymywanie relacji ze stałymi klientami
      • Komunikatywność, skuteczność, wysoką kulturę osobistą
      • Zorientowania na realizację założonych celów
      • Dobra organizacja pracy

Pracodawcy w Krakowie i okolicy