Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
People sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
People Sp. z o.o. jest firmą rekrutacyjną, działającą na rynku od 1997 roku, specjalizującą się w kompleksowej rekrutacji oraz usługach zatrudnienia zewnętrznego. Oferujemy usługi w zakresie rekrutacji stałych, pracy tymczasowej, outsourcingu oraz doradztwa HR.
Specjalista ds. administracji Warszawa Ekonomista Warszawa Specjalista ds. sprzedaży Warszawa Specjalista ds. obsługi klienta Warszawa Spedytor Warszawa
administracja biurowa / praca biurowa księgowość / ekonomia sprzedaż / zakupy obsługa klienta / call center it (informatyka)
Oferty pracy People Sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Kasjer/Sprzedawca Konstantynów
Golden Serwis Sp. z o. o.- 28-28 zł brutto / godz.
- Konstantynów Łódzki
- umowa zlecenie
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPolecanaDodana -
Kasjer/Sprzedawca - Łódź UL. Sacharowa
Golden Serwis Sp. z o. o.- 28-29 zł brutto / godz.
- Łódź
- umowa zlecenie
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
- запрошуємо працівників з України
Aplikuj szybkoPolecanaWygasa -
Firma najczęściej oferuje
-
Prywatna opieka medyczna
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 26.09.2024
Mapa People Sp. z o.o.
Siedziba główna
Godziny otwarcia People Sp. z o.o.
poniedziałek | 09:00 - 17:00 |
wtorek | 09:00 - 17:00 |
środa | 09:00 - 17:00 |
czwartek | 09:00 - 17:00 |
piątek | 09:00 - 17:00 |
sobota | Zamknięte |
niedziela | Zamknięte |
Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.
Dane firmy z social mediów (LinkedIn)
Naszą misją jest zmiana Human Resources w Human Relations!
Od wielu lat z powodzeniem łączymy pracowników i pracodawców z korzyścią dla wszystkich. Wierzymy, że profesjonalizm w naszej branży to tworzenie warunków, gdzie oczekiwania pracodawców i pracowników znajdują wspólny mianownik. Osiągamy to poprzez zrozumienie celów, aspiracji oraz potrzeb obu stron, zmieniając Human Resources w Human Relations. Świadczymy usługi w zakresie rekrutacji, outsourcingu procesów rekrutacyjnych (RPO), outsourcingu administracyjno-biurowego i kadrowo-płacowego oraz pracy tymczasowej. Działamy w obszarach finansów i bankowości, SSC/BPO, IT i nowych technologii, HR, wsparcia biura, sprzedaży i marketingu oraz obsługi klienta. People w ramach spółki Horton International świadczy usługi executive search. Wpis do Rejestru Agencji Zatrudnienia nr 403.
- Miasto
- Warszawa
- Siedziba główna
- Warszawa, Masovian Voivodeship
- Branża
- Kadry i rekrutacja
- Specjalizacje
- RPO (Recruitment Processes Outsourcing), Consulting, Executive Search, Outsourcing, Temporary Employment i Recruiting
Rok założenia
1998
Liczba pracowników
201-500
Liczba obserwujących
5316
People Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 5 miesiącach
Profil firmy:
People Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Bielsko-Biała
- Gdańsk
- Rzeszów
- Kraków
Data aktualizacji: 01.11.2024
Praca People Sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
Specjalista ds. obsługi Klienta
People Sp. z o.o.- 4 000-4 500 zł / mies.
- Łódź
- umowa o pracę
- pełny etat
- młodszy specjalista (junior)
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
-
Zakres obowiązków
-
Obsługa klientów poprzez połączenia telefoniczne oraz czat
-
Budowanie pozytywnych doświadczeń i relacji z klientami
-
Pomoc oraz wsparcie klientów w korzystaniu z usług oferowanych przez firmę
-
Oferowanie produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klientów
-
Realizacja celów jakościowych oraz sprzedażowych
Wymagania
-
Wykształcenie min. średnie
-
Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży
-
Sprawna obsługa komputera
-
Empatyczne podejście i otwartość na potrzeby klientów
-
Mile widziane doświadczenie w pracy w contact center, w bankowości oraz znajomość języka ukraińskiego
Oferujemy
-
Umowę o prace w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin
-
Pracę w modelu hybrydowym
-
Dodatkowe prowizje za realizację celów
-
Dofinansowanie do karty MultiSport
-
Platformę myBenefit, Legimi i Nasbi
-
Prywatną opieka medyczna
-
Ubezpieczenie na życie
-
Platforma clubcodes.pl
-
Dofinansowanie do świąt, wypoczynku, okularów
-
-
Analityk internetowy
People Sp. z o.o.- 8 000-10 000 zł / mies.
- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Prowadzenie analiz dotyczących zachowania użytkowników w kanale online
-
Raportowanie wyników i porównywanie ich z ustalonymi KPI
-
Wizualizacja danych, wyciąganie wniosków i formułowanie rekomendacji
-
Optymalizacja kampanii remarketingowych w internecie
-
Wspieranie pracowników innych działów w pracy z danymi oraz w interpretacji wskaźników internetowych i zachowania użytkowników na stronie
Wymagania
-
Doświadczenie na podobnym stanowisku
-
Wiedza i doświadczenie w zakresie narzędzi do raportowania i analizy danych, takich jak Google Data Studio
-
Znajomość Microsoft PowerBI będzie dodatkowym atutem
-
Zdolności analityczne
-
Znajomość języka angielskiego
Oferujemy
-
Profesjonalny rozwój w szybko rozwijającej się gałęzi międzynarodowej firmy produkcyjno-handlowej
-
Ubezpieczenie zdrowotne
-
Grupowe Ubezpieczenie na Życie
-
Karta sportowo-kulturalna z systemem Kafeteria
-
Ubezpieczenie podróży służbowych (wymagane będą okazjonalne podróże)
-
Budżet zespołowy i integracyjny
-
-
Analityk internetowy
People Sp. z o.o.- 8 000-10 000 zł / mies.
- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Prowadzenie analiz dotyczących zachowania użytkowników w kanale online
-
Raportowanie wyników i porównywanie ich z ustalonymi KPI
-
Wizualizacja danych, wyciąganie wniosków i formułowanie rekomendacji
-
Optymalizacja kampanii remarketingowych w internecie
-
Wspieranie pracowników innych działów w pracy z danymi oraz w interpretacji wskaźników internetowych i zachowania użytkowników na stronie
Wymagania
-
Doświadczenie na podobnym stanowisku
-
Wiedza i doświadczenie w zakresie narzędzi do raportowania i analizy danych, takich jak Google Data Studio
-
Znajomość Microsoft PowerBI będzie dodatkowym atutem
-
Zdolności analityczne
-
Znajomość języka angielskiego
Oferujemy
-
Profesjonalny rozwój w szybko rozwijającej się gałęzi międzynarodowej firmy produkcyjno-handlowej
-
Ubezpieczenie zdrowotne
-
Grupowe Ubezpieczenie na Życie
-
Karta sportowo-kulturalna z systemem Kafeteria
-
Ubezpieczenie podróży służbowych (wymagane będą okazjonalne podróże)
-
Budżet zespołowy i integracyjny
-
-
Senior HR Administrator
People Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- starszy specjalista (senior)
-
Zakres obowiązków
• Obsługa pracowników w bieżących sprawach z obszaru administracji personalnej
• Tworzenie dokumentacji pracowniczej
• Przetwarzanie dokumentacji i akt osobowych zgodnie z wymogami prawnymi
• Aktulizacja danych w systemach HR
• Wsparcie merytoryczne dla pozostałych członków zespołuWymagania
• Doświadczenie na podobnym stanowisku
• Zaawansowana znajmość języka angielskiego
• Dokładność i dbałość o szczegóły
• Umiejętności komunikacyjne
• Dobra organizacja pracy i wielozadaniowość
• Bardzo dobra znajomość Microsoft Office, w tym, MS Excel;
• Umiejętność pracy pod presją czasu
• Umiejętność pracy samodzielnej jak i w zespoleOferujemy
• Atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne zatrudnienie
• Praca w międzynarodowej firmie o stabilnej pozycji na rynku pracy
• Możliwość rozwoju w strukturach firmy
• Uczestnictwo w kursach wewnętrznych i udział w międzynarodowych programach
• Środowisko, dbające o dobre samopoczucie pracownika (inicjatywy zdrowotne i rekreacyjne: joga, zajęcia online, grupy zainteresowań sportowych)
• Prywatną opiekę medyczną
• Ubezpieczenie na życie
• Kartę multisport
-
Supply Reporting Specialist
People Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Zbieranie i kompilacja danych w celu przygotowania uzgodnionych raportów
-
Definiowanie potrzeb biznesowych zainteresowanych stron, tworzenie raportów i ich prezentacja
-
Uważna interpretacja i analiza danych w celu znalezienia zależności i odchyleń
-
Usprawnianie procesów biznesowych
Wymagania
-
Doświadczenie na podobnym stanowisku związane z raportowaniem i analizą danych
-
Znajomość SAP
-
Zaawansowana znajomość Excela
-
Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2)
-
Umiejętności analityczne
-
Dobra organizacja i umiejętność zarządzania czasem, a także umiejętność pracy pod presją czasu
-
Umiejętności komunikacyjne, które umożliwią współpracę na różnych poziomach i kierowanie informacji do odpowiednich udziałowców
Oferujemy
-
Atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne zatrudnienie
-
Roczną premię
-
Rozwój zawodowy w szybko rozwijającej się gałęzi międzynarodowej firmy produkcyjno-handlowej
-
Prywatną opiekę medyczną
-
Ubezpieczenie na życie
-
Kartę kafeteryjną (Multisport, vouchery do kina, teatrów, restauracji, bony zakupowe)
-
Ubezpieczenie na podróże służbowe (wymagane będą okazjonalne podróże do Belgii)
-
Budżet na integracje zespołu
-
-
Customer Service with German
People Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- młodszy specjalista (junior)
- praca zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Wsparcie klienta niemieckojęzycznego w obszarze IT
-
Współpraca z innymi działami technicznymi
-
Rejestrowanie i monitorowanie zgłoszeń technicznych oraz ich realizacja
-
Rozwiązywanie zgłoszonych problemów i przekazywanie ich do odpowiednich działów
Wymagania
-
Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
-
Rozwijanie swojej wiedzy oraz ekspertyzy w zakresie wsparcia technicznego
-
Komunikatywność
-
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Oferujemy
-
Konkurencyjne wynagrodzenie oraz atrakcyjny system premiowy (bonusy miesięczne, roczne oraz dodatek do pracy zdalnej)
-
Umowę o pracę i stabilne zatrudnienie
-
Pracę całkowicie zdalną
-
Elastyczny grafik ustalany z miesięcznym wyprzedzeniem
-
Kompleksowy program szkoleniowy, kursy i szkolenia międzynarodowe z możliwością uzyskania certyfikatów
-
Możliwość rozwoju w strukturach firmy
-
Prywatna opieka medyczna
-
Karta sportowa
-
-
Controlling Specialist
People Sp. z o.o.- 7 000-8 000 zł / mies.
- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
- запрошуємо працівників з України
-
Zakres obowiązków
-
Collecting & compiling numerous data in order to prepare agreed reports
-
Interpreting and analyzing data aiming at finding dependencies and deviations
-
Ensuring data quality of reports and systems
-
Preparing and publishing management reporting and ad-hoc analyses
-
Participating in the budgeting and result follow-up in the company
-
Providing support to process standardization initiatives
Wymagania
-
Experience in a similar role or experience in an analytical position (preferably in controlling or audit department)
-
Knowledge of MS Excel is a must with ability to create and maintain reporting, using complex formulas
-
Knowledge of SAP BW and BO is a plus
-
Fluency in English (written and spoken)
Oferujemy
-
Professional growth in fast developing branch of the multinational production and sales company
-
Yearly performance bonus based on performance evaluation
-
Medical Health Insurance
-
Group Life and Disability Insurance
-
Sports and culture card with Kafeteria system
-
Team and integration budget
-
-
Recruitment Team Leader/Manager
People Sp. z o.o.- 13 000-15 000 zł / mies.
- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- kierownik/koordynator
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
· Creating and driving the implementation of recruitment strategies
-
Managing a team of recruitment specialists
· Executing and delivering recruitment KPIs: Sourcing effectiveness, candidate experience, time to hire
· Preparing periodic reports and analyses on the effectiveness of undertaken activities
· Cooperation with personnel agencies as part of ongoing recruitment processes when required
· Implementation of Employer Branding activities
· Managing recruitment budget
Wymagania
· Experience in managing a team of recruiters
· Experience in external recruitment for Finance and IT sectors, experience in SSC/BPO will be an advantage
· Being an Initiator with a proactive attitude
· Presenting excellent communication, teamwork & interpersonal skills
· Knowledge of the newest recruitment trends & technology
· Fluent English (written and spoken)
Oferujemy
· Stable employment conditions
· Career advancement program
· Wellbeing actions
· Attractive package of benefits
-
-
Accountant with German
People Sp. z o.o.- 8 500-9 000 zł / mies.
- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Timely registration of various accounting transactions and documents in Finance ERP system (mainly Oracle) in accordance with company’s standards and policies;
-
Following agreed processes; updating process documentation if necessary;
-
Participation in month-end/year-end activities and processes;
-
Recording documents and transactions in the ERP system in following areas: e.g. intercompany, cash management, travel expenses, prepaid expenses, fixed assets;
-
Clearing bank accounts;
-
Confirmation of intercompany balances within the group;
-
Reconciling GL accounts balances;
-
Verification of completeness of accounting documents and archiving it;
-
Arrying out other requests from the manager in the assigned area of accounting;
-
Supporting the Team in implementation of SAP S/4Hana.
Wymagania
-
Understanding of GAAP (Generally Accepted Accounting Policies);
-
Knowledge of finance-related systems – Oracle is a must; SAP will be an asset;
-
Good, practical knowledge of MS Office;
-
Fluent English (written and spoken), German will be an asset;
-
At least 1 year experience within GL Team;
-
The candidate must have the ability to work effectively in fast paced environment;
-
Experience in SSC-environment;
Oferujemy
-
Contract of employment (Full-time - Permanent)
-
Work in multilingual, multinational and multicultural environment
-
Work in dynamic and friendly environment
-
Work in a convenient location, close to the center of the city
-
Sharing the costs of sports activities
-
Private medical care
-
Sharing the costs of foreign language classes
-
Sharing the costs of professional training & courses
-
Life insurance
-
-
Recruitment Team Leader/Manager
People Sp. z o.o.- 13 000-15 000 zł / mies.
- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- kierownik/koordynator
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
· Creating and driving the implementation of recruitment strategies
-
Managing a team of recruitment specialists
· Executing and delivering recruitment KPIs: Sourcing effectiveness, candidate experience, time to hire
· Preparing periodic reports and analyses on the effectiveness of undertaken activities
· Cooperation with personnel agencies as part of ongoing recruitment processes when required
· Implementation of Employer Branding activities
· Managing recruitment budget
Wymagania
· Experience in managing a team of recruiters
· Experience in external recruitment for Finance and IT sectors, experience in SSC/BPO will be an advantage
· Being an Initiator with a proactive attitude
· Presenting excellent communication, teamwork & interpersonal skills
· Knowledge of the newest recruitment trends & technology
· Fluent English (written and spoken)
Oferujemy
· Stable employment conditions
· Career advancement program
· Wellbeing actions
· Attractive package of benefits
-