People Sp. z o.o. jest firmą rekrutacyjną, działającą na rynku od 1997 roku, specjalizującą się w kompleksowej rekrutacji oraz usługach zatrudnienia zewnętrznego. Oferujemy usługi w zakresie rekrutacji stałych, pracy tymczasowej, outsourcingu oraz doradztwa HR.

People Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
administracja biurowa / praca biurowa księgowość / ekonomia sprzedaż / zakupy obsługa klienta / call center it (informatyka)

Oferty pracy People Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

  • Kasjer/Sprzedawca Konstantynów

    Golden Serwis Sp. z o. o.
    • 28-28 zł brutto / godz.
    • Konstantynów Łódzki
    • umowa zlecenie
    • praca od zaraz
    Aplikuj szybko
    Polecana
    Dodana
  • Kasjer/Sprzedawca - Łódź UL. Sacharowa

    Golden Serwis Sp. z o. o.
    • 28-29 zł brutto / godz.
    • Łódź
    • umowa zlecenie
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • запрошуємо працівників з України
    Aplikuj szybko
    Polecana
    Wygasa
  • Rejestratorka medyczna

    Medycyna Grabieniec sp. z o.o.
    • Łódź
    • umowa zlecenie
    Aplikuj szybko
    Dodana

Firma najczęściej oferuje

  • Prywatna opieka medyczna

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 26.09.2024

Mapa People Sp. z o.o.

Siedziba główna

Godziny otwarcia People Sp. z o.o.

poniedziałek 09:00 - 17:00
wtorek 09:00 - 17:00
środa 09:00 - 17:00
czwartek 09:00 - 17:00
piątek 09:00 - 17:00
sobota Zamknięte
niedziela Zamknięte

Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

People

Naszą misją jest zmiana Human Resources w Human Relations!

Od wielu lat z powodzeniem łączymy pracowników i pracodawców z korzyścią dla wszystkich. Wierzymy, że profesjonalizm w naszej branży to tworzenie warunków, gdzie oczekiwania pracodawców i pracowników znajdują wspólny mianownik. Osiągamy to poprzez zrozumienie celów, aspiracji oraz potrzeb obu stron, zmieniając Human Resources w Human Relations. Świadczymy usługi w zakresie rekrutacji, outsourcingu procesów rekrutacyjnych (RPO), outsourcingu administracyjno-biurowego i kadrowo-płacowego oraz pracy tymczasowej. Działamy w obszarach finansów i bankowości, SSC/BPO, IT i nowych technologii, HR, wsparcia biura, sprzedaży i marketingu oraz obsługi klienta. People w ramach spółki Horton International świadczy usługi executive search. Wpis do Rejestru Agencji Zatrudnienia nr 403.

Miasto
Warszawa
Siedziba główna
Warszawa, Masovian Voivodeship
Branża
Kadry i rekrutacja
Specjalizacje
RPO (Recruitment Processes Outsourcing), Consulting, Executive Search, Outsourcing, Temporary Employment i Recruiting

Rok założenia

1998

Liczba pracowników

201-500

Liczba obserwujących

5316

People Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 5 miesiącach

Profil firmy:
People Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Bielsko-Biała
  3. Gdańsk
  4. Rzeszów
  5. Kraków

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca People Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. obsługi Klienta

    People Sp. z o.o.
    • 4 000-4 500 zł / mies.
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • młodszy specjalista (junior)
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      • Obsługa klientów poprzez połączenia telefoniczne oraz czat
      • Budowanie pozytywnych doświadczeń i relacji z klientami
      • Pomoc oraz wsparcie klientów w korzystaniu z usług oferowanych przez firmę
      • Oferowanie produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klientów
      • Realizacja celów jakościowych oraz sprzedażowych

      Wymagania

      • Wykształcenie min. średnie
      • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży
      • Sprawna obsługa komputera
      • Empatyczne podejście i otwartość na potrzeby klientów
      • Mile widziane doświadczenie w pracy w contact center, w bankowości oraz znajomość języka ukraińskiego

      Oferujemy

      • Umowę o prace w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin
      • Pracę w modelu hybrydowym
      • Dodatkowe prowizje za realizację celów
      • Dofinansowanie do karty MultiSport
      • Platformę myBenefit, Legimi i Nasbi
      • Prywatną opieka medyczna
      • Ubezpieczenie na życie
      • Platforma clubcodes.pl
      • Dofinansowanie do świąt, wypoczynku, okularów
  • Analityk internetowy

    People Sp. z o.o.
    • 8 000-10 000 zł / mies.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • Prowadzenie analiz dotyczących zachowania użytkowników w kanale online
      • Raportowanie wyników i porównywanie ich z ustalonymi KPI
      • Wizualizacja danych, wyciąganie wniosków i formułowanie rekomendacji
      • Optymalizacja kampanii remarketingowych w internecie
      • Wspieranie pracowników innych działów w pracy z danymi oraz w interpretacji wskaźników internetowych i zachowania użytkowników na stronie

      Wymagania

      • Doświadczenie na podobnym stanowisku
      • Wiedza i doświadczenie w zakresie narzędzi do raportowania i analizy danych, takich jak Google Data Studio
      • Znajomość Microsoft PowerBI będzie dodatkowym atutem
      • Zdolności analityczne
      • Znajomość języka angielskiego

      Oferujemy

      • Profesjonalny rozwój w szybko rozwijającej się gałęzi międzynarodowej firmy produkcyjno-handlowej
      • Ubezpieczenie zdrowotne
      • Grupowe Ubezpieczenie na Życie
      • Karta sportowo-kulturalna z systemem Kafeteria
      • Ubezpieczenie podróży służbowych (wymagane będą okazjonalne podróże)
      • Budżet zespołowy i integracyjny
  • Analityk internetowy

    People Sp. z o.o.
    • 8 000-10 000 zł / mies.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • Prowadzenie analiz dotyczących zachowania użytkowników w kanale online
      • Raportowanie wyników i porównywanie ich z ustalonymi KPI
      • Wizualizacja danych, wyciąganie wniosków i formułowanie rekomendacji
      • Optymalizacja kampanii remarketingowych w internecie
      • Wspieranie pracowników innych działów w pracy z danymi oraz w interpretacji wskaźników internetowych i zachowania użytkowników na stronie

      Wymagania

      • Doświadczenie na podobnym stanowisku
      • Wiedza i doświadczenie w zakresie narzędzi do raportowania i analizy danych, takich jak Google Data Studio
      • Znajomość Microsoft PowerBI będzie dodatkowym atutem
      • Zdolności analityczne
      • Znajomość języka angielskiego

      Oferujemy

      • Profesjonalny rozwój w szybko rozwijającej się gałęzi międzynarodowej firmy produkcyjno-handlowej
      • Ubezpieczenie zdrowotne
      • Grupowe Ubezpieczenie na Życie
      • Karta sportowo-kulturalna z systemem Kafeteria
      • Ubezpieczenie podróży służbowych (wymagane będą okazjonalne podróże)
      • Budżet zespołowy i integracyjny
  • Senior HR Administrator

    People Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • starszy specjalista (senior)
    • Zakres obowiązków

      • Obsługa pracowników w bieżących sprawach z obszaru administracji personalnej
      • Tworzenie dokumentacji pracowniczej
      • Przetwarzanie dokumentacji i akt osobowych zgodnie z wymogami prawnymi
      • Aktulizacja danych w systemach HR
      • Wsparcie merytoryczne dla pozostałych członków zespołu

      Wymagania

      • Doświadczenie na podobnym stanowisku
      • Zaawansowana znajmość języka angielskiego
      • Dokładność i dbałość o szczegóły
      • Umiejętności komunikacyjne
      • Dobra organizacja pracy i wielozadaniowość
      • Bardzo dobra znajomość Microsoft Office, w tym, MS Excel;
      • Umiejętność pracy pod presją czasu
      • Umiejętność pracy samodzielnej jak i w zespole

      Oferujemy

      • Atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne zatrudnienie
      • Praca w międzynarodowej firmie o stabilnej pozycji na rynku pracy
      • Możliwość rozwoju w strukturach firmy
      • Uczestnictwo w kursach wewnętrznych i udział w międzynarodowych programach
      • Środowisko, dbające o dobre samopoczucie pracownika (inicjatywy zdrowotne i rekreacyjne: joga, zajęcia online, grupy zainteresowań sportowych)
      • Prywatną opiekę medyczną
      • Ubezpieczenie na życie
      • Kartę multisport

  • Supply Reporting Specialist

    People Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • Zbieranie i kompilacja danych w celu przygotowania uzgodnionych raportów
      • Definiowanie potrzeb biznesowych zainteresowanych stron, tworzenie raportów i ich prezentacja
      • Uważna interpretacja i analiza danych w celu znalezienia zależności i odchyleń
      • Usprawnianie procesów biznesowych

      Wymagania

      • Doświadczenie na podobnym stanowisku związane z raportowaniem i analizą danych
      • Znajomość SAP
      • Zaawansowana znajomość Excela
      • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2)
      • Umiejętności analityczne
      • Dobra organizacja i umiejętność zarządzania czasem, a także umiejętność pracy pod presją czasu
      • Umiejętności komunikacyjne, które umożliwią współpracę na różnych poziomach i kierowanie informacji do odpowiednich udziałowców

      Oferujemy

      • Atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne zatrudnienie
      • Roczną premię
      • Rozwój zawodowy w szybko rozwijającej się gałęzi międzynarodowej firmy produkcyjno-handlowej
      • Prywatną opiekę medyczną
      • Ubezpieczenie na życie
      • Kartę kafeteryjną (Multisport, vouchery do kina, teatrów, restauracji, bony zakupowe)
      • Ubezpieczenie na podróże służbowe (wymagane będą okazjonalne podróże do Belgii)
      • Budżet na integracje zespołu
  • Customer Service with German

    People Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • młodszy specjalista (junior)
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      • Wsparcie klienta niemieckojęzycznego w obszarze IT
      • Współpraca z innymi działami technicznymi
      • Rejestrowanie i monitorowanie zgłoszeń technicznych oraz ich realizacja
      • Rozwiązywanie zgłoszonych problemów i przekazywanie ich do odpowiednich działów

      Wymagania

      • Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
      • Rozwijanie swojej wiedzy oraz ekspertyzy w zakresie wsparcia technicznego
      • Komunikatywność
      • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku

      Oferujemy

      • Konkurencyjne wynagrodzenie oraz atrakcyjny system premiowy (bonusy miesięczne, roczne oraz dodatek do pracy zdalnej)
      • Umowę o pracę i stabilne zatrudnienie
      • Pracę całkowicie zdalną
      • Elastyczny grafik ustalany z miesięcznym wyprzedzeniem
      • Kompleksowy program szkoleniowy, kursy i szkolenia międzynarodowe z możliwością uzyskania certyfikatów
      • Możliwość rozwoju w strukturach firmy
      • Prywatna opieka medyczna
      • Karta sportowa
  • Controlling Specialist

    People Sp. z o.o.
    • 7 000-8 000 zł / mies.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      • Collecting & compiling numerous data in order to prepare agreed reports
      • Interpreting and analyzing data aiming at finding dependencies and deviations
      • Ensuring data quality of reports and systems
      • Preparing and publishing management reporting and ad-hoc analyses
      • Participating in the budgeting and result follow-up in the company
      • Providing support to process standardization initiatives

      Wymagania

      • Experience in a similar role or experience in an analytical position (preferably in controlling or audit department)
      • Knowledge of MS Excel is a must with ability to create and maintain reporting, using complex formulas
      • Knowledge of SAP BW and BO is a plus
      • Fluency in English (written and spoken)

      Oferujemy

      • Professional growth in fast developing branch of the multinational production and sales company
      • Yearly performance bonus based on performance evaluation
      • Medical Health Insurance
      • Group Life and Disability Insurance
      • Sports and culture card with Kafeteria system
      • Team and integration budget
  • Recruitment Team Leader/Manager

    People Sp. z o.o.
    • 13 000-15 000 zł / mies.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • kierownik/koordynator
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      · Creating and driving the implementation of recruitment strategies

      • Managing a team of recruitment specialists

      · Executing and delivering recruitment KPIs: Sourcing effectiveness, candidate experience, time to hire

      · Preparing periodic reports and analyses on the effectiveness of undertaken activities

      · Cooperation with personnel agencies as part of ongoing recruitment processes when required

      · Implementation of Employer Branding activities

      · Managing recruitment budget

      Wymagania

      · Experience in managing a team of recruiters

      · Experience in external recruitment for Finance and IT sectors, experience in SSC/BPO will be an advantage

      · Being an Initiator with a proactive attitude

      · Presenting excellent communication, teamwork & interpersonal skills

      · Knowledge of the newest recruitment trends & technology

      · Fluent English (written and spoken)

      Oferujemy

      · Stable employment conditions

      · Career advancement program

      · Wellbeing actions

      · Attractive package of benefits

  • Accountant with German

    People Sp. z o.o.
    • 8 500-9 000 zł / mies.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • Timely registration of various accounting transactions and documents in Finance ERP system (mainly Oracle) in accordance with company’s standards and policies;
      • Following agreed processes; updating process documentation if necessary;
      • Participation in month-end/year-end activities and processes;
      • Recording documents and transactions in the ERP system in following areas: e.g. intercompany, cash management, travel expenses, prepaid expenses, fixed assets;
      • Clearing bank accounts;
      • Confirmation of intercompany balances within the group;
      • Reconciling GL accounts balances;
      • Verification of completeness of accounting documents and archiving it;
      • Arrying out other requests from the manager in the assigned area of accounting;
      • Supporting the Team in implementation of SAP S/4Hana.

      Wymagania

      • Understanding of GAAP (Generally Accepted Accounting Policies);
      • Knowledge of finance-related systems – Oracle is a must; SAP will be an asset;
      • Good, practical knowledge of MS Office;
      • Fluent English (written and spoken), German will be an asset;
      • At least 1 year experience within GL Team;
      • The candidate must have the ability to work effectively in fast paced environment;
      • Experience in SSC-environment;

      Oferujemy

      • Contract of employment (Full-time - Permanent)
      • Work in multilingual, multinational and multicultural environment
      • Work in dynamic and friendly environment
      • Work in a convenient location, close to the center of the city
      • Sharing the costs of sports activities
      • Private medical care
      • Sharing the costs of foreign language classes
      • Sharing the costs of professional training & courses
      • Life insurance
  • Recruitment Team Leader/Manager

    People Sp. z o.o.
    • 13 000-15 000 zł / mies.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • kierownik/koordynator
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      · Creating and driving the implementation of recruitment strategies

      • Managing a team of recruitment specialists

      · Executing and delivering recruitment KPIs: Sourcing effectiveness, candidate experience, time to hire

      · Preparing periodic reports and analyses on the effectiveness of undertaken activities

      · Cooperation with personnel agencies as part of ongoing recruitment processes when required

      · Implementation of Employer Branding activities

      · Managing recruitment budget

      Wymagania

      · Experience in managing a team of recruiters

      · Experience in external recruitment for Finance and IT sectors, experience in SSC/BPO will be an advantage

      · Being an Initiator with a proactive attitude

      · Presenting excellent communication, teamwork & interpersonal skills

      · Knowledge of the newest recruitment trends & technology

      · Fluent English (written and spoken)

      Oferujemy

      · Stable employment conditions

      · Career advancement program

      · Wellbeing actions

      · Attractive package of benefits

Pracodawcy w Warszawie i okolicy