Główny specjalista ds. obsługi klienta

Centralna Baza Ofert Pracy
  • Katowice, śląskie

Specjalista ds. obsługi klienta

Umowa o pracę

Pełny etat

Zakres obowiązków

Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymagania

  • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Języki: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
  • Uprawnienia: Umiejętność rozwiązywania problemów,Sumienność,Bardzo dobra znajomość obsługi komputera - pakiet MsOffice
  • Inne wymagania: Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata i 10 miesięcy na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta. Wymagana znajomość programów SAP, InContact, Nex. Wymagana precyzyjność, punktualność, umiejętność współpracy z zespołem, dobra organizacja pracy, odpowiedzialność. Wymagana znajomość języka angielskiego (firma nie wymaga certyfikatów, weryfikacja podczas rozmowy o pracę).
  • Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: tak

Oferujemy

  • Wynagrodzenie brutto: od 8 300 PLN
  • Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie: 8300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
  • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
CBOP
Dodana
Wygasa (za 14 dni)

Podobne oferty pracy

Polecani pracodawcy